نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سورپرایز اصلی یوونتوس 5 ماه دیگر رونمایی می شود

سورپرایز اصلی یوونتوس 5 ماه دیگر رونمایی می شود

 

این برای دومین بار است كه تصویرش در صفحه اصلی توتو اسپورت منتشر می‌شود. شنیدن ماجرای آمدنش به یووه از لابه‌لای شایعات، دیگر رنگ و بوی واقعی‌تری به خود گرفته و بعید نیست كه كاپیتان آبی‌ و اناری‌ پوشان ایالت باسك را در آینده‌ای نزدیك با لباس سیاه و سپید یووه ببنیم. اما این همه ماجرا نیست و ستاره ناراضی لیورپول نیز داستانی مشابه با او دارد و ممكن است سرنوشت او نیز با بانوی پیر پیوند بخورد. همه این احتمالات را اگر با هافبك آینده‌دار شالكه و ليست بلند بالا و مملو از نام‌هاي بزرگي كه توتو اسپورت در انتهاي گزارشش آورده ادغام كنیم، می‌توانیم به زمستانی پر ماجرا با سورپرایزهای ویژه دل ببندیم.

 

طبق آن چیزی كه «Tutto Sport» روزنامه محبوب تیفوسی‌های بیانكونری مدعی آن شده؛ سورپرایز اصلی یووه یكم فوریه یعنی چیزی در حدود 5 ماه دیگر به تورین خواهد آمد تا یووه را در نیم‌فصل دوم سری آ همراهی كند و شوك یووه به رقبایش در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا و تیر اخطاری برای مبارزینِ كوپا ایتالیا باشد.

 

درحالیكه بیشتر از چند روز از پایان تب و تاب نقل و انتقالات تابستانی قوتبال در اروپا سپری نشده اما داستان ادامه‌دار شایعات و احتمالات همچنان توسط رسانه‌ها در حال روایت‌ شدن است. این روزنامه نیز در جدیدترین شماره خود با اشاره به هدف‌گذاری مسئولان و كادرفنی یووه در بازار زمستانی نقل و انتقالات، از برنامه‌ریزی دقیق آنها برای جذب یك یا دو ستاره در ماه فوریه خبر داده است.

 

نام گزینه‌ها اما آشنا هستند؛ همان‌ها كه در هفته‌های گذشته نیز نامشان به تناوب در سرخط اخبار رسانه‌ها دیده می‌شد. به عقیده توتو اسپورت این بهترین نشانه برای جدی بودن حضور دست‌كم یكی از آنها در تورین است. اسامی آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز هستند كه اگر قرعه به نام هر كدام از آنها بیفتاد، خوشحالی به اردوی بیانكونری‌ها در سراسر جهان و البته ترس در اردوگاه حریفان خانه كند.

 

دیگر كمتر كسی است كه در روزهای اخیر از حواشی «اِمره جان» و یوونتوس چیزی به گوشش نرسیده باشد. هافبك 23 ساله لیورپول كه به هیچ عنوان حاضر به امضای قرارداد با «قرمزها» نشده اولین گزینه پیوستن به یووه است. اگر تلاش‌ها و وسوسه‌های مسئولان لیورپول منجر به متقاعد كردن او برای ماندن در این تیم نشود و اگر مدعیات نشریات مبنی بر تمایل شخصی او برای ادامه فوتبالش با لباس یووه و رایزنی‌های خدیرا و هودس واقعیت داشته باشد، او در واپسین روزهای ژانویه بلیط اولین پرواز به تورین در روز یكم فوریه را رزرو خواهد كرد.

 

اما مینِ دیگر یوونتوس در خاك بارسلونا كاشته شده است. جایی كه آندرس اینیستا كاپیتان 33 ساله بارسا همانطور كه پیش‌تر نیز در همین سایت مفصلاً در موردش صحبت شده بود به دلیل برخی دلخوری‌ها و علاقه قلبی‌اش به یووه ممكن است او را كه همچون «اِمره جان» از تمدید قرارداد با كاتالان‌ها سرباز زده به شمال غرب ایتالیا بكشاند تا شاید سناریویی شبیه آنچه در مورد آندره‌آ پیرلو در تابستان سال 2011 اتفاق افتاد دوباره روی دهد و یوونتوس بار دیگر احیاكننده بازیكن پا به سن گذاشته دیگری شود كه نام و حضورش در زمین لرزه بر اندام هر تیمی می‌اندازد.

 

سومین گزینه‌ای كه این روزنامه ورزشی چاپ تورین مطرح كرده؛ شاید به اندازه دو بازیكن دیگر سرشناس نباشد اما آنها كه فوتبال آلمان را دنبال می‌كنند به خوبی می‌شناسندش. «لئون كریستوف گورتزکا» هافبك 22 ساله شالكه است. طبیعتاً وقتی اسم باشگاه شالكه به میان می‌آید نیز نام «بندیكت هودس» دیگر مدافع این تیم كه به تازگی یوونتوس را برای ادامه فوتبالش انتخاب كرده به ذهن می‌آید. بازیكنی كه كمك و رایزنی او می‌تواند كلید انجام سومین گزینه مدیران یووه در ترانسفرینگ زمستانی باشد.

 

اين روزنامه در بخش پاياني گزارش خود؛ با نام بردن از ستاره‌هايي همچون: الكسي سانچز و مسوت اوزيل از آرسنال؛ آرين روبن، فرانك ريبري و رافينيا از بايرن مونيخ؛ خوآن ماتا، مروان فليني و آندر هِره‌را از منچسنر يونايتد؛ ژائو موتينيو از موناكو؛ ؛ خوان فران از آتلتيكو مادريد؛ فوزي غلام از ناپولي و امیلیانو اینسوا از اشتوگارت، وضعيت آنها را براي جذب توسط يووه در زمستان و يا حتي تابستان آينده ايده‌آل معرفي و مدعي زيرنظر گرفتن شرايط آنها توسط مسئولان يووه شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: